בדיקת רכב לפני קניה

הלכתם, חיפשתם, השוויתם מחירים ו…

היום הגדול הגיע – החלטתם שמצאתם את הרכב שמתאים לכם!

קניית רכב היא אירוע משמעותי עבור כולנו, בעיקר מאחר ומדובר בהוצאת סכום כסף גדול יחסית,מבלי לדעת איזה חתול מסתתר בשק… או יותר נכון מה מסתתר מתחת למכסה המנוע.

בדיוק בשביל זה קיימת בדיקה לפני קנייה – בדיקה יסודית ומקצועית שבמסגרתה נבדק הרכב תחת העיניים המקצועיות של מומחי 'דינמומטר', שמבצעים סט של מבדקים בעזרת מכשור חדשני ומחשבים מתקדמים, ובסופו של תהליך – נותנים לכם דוח מפורט ומלא המתייחס לכל חלקי הרכב שנבדקו.
אנו מוגדרים כמכון מורשה של משרד התחבורה ופועלים בכפיפות מלאה לכל התקנים והחובות הנדרשות על פי חוק.

ומה בעצם בודקים?

הבדיקה מקיפה מאוד וכוללת את מערכת ההנעה, המנוע עצמו, השלדה, צמיגים, תושבות, מתלים, מערכת הפליטה, שעוני החיווי השונים ועוד! וכמובן – נסקור גם את חלקי הפח השונים ברכב כדי לאתר תיקונים קודמים או תאונות שלעיתים לא צוינו על ידי בעל הרכב. חלק מהבדיקה נעשית כשהרכב במצב נייח לחלוטין, וחלקן נעשות על גבי מסוע – זאת כדי לדמות נסיעה במהירויות שונות, וכיצד המערכות השונות מתנהגות בתנאים שונים.
יסודיים, כבר אמרנו?

כמה מילים על התהליך

החלטתם להגיע אלינו? אנו שמחים שבחרתם בדרך הנכונה!
ראשית, דאגו להדפיס את קופון ההנחה לבדיקת קנייה, ובחרו את הסניף הקרוב לביתכם.
שנית, גשו למשרד הקבלה ובקשו לפתוח טופס בדיקת קנייה (מצריך רישיון רכב ותעודה מזהה של מזמין הבדיקה).

זיכרו יש להגיע כשעה לפני שעת הסגירה על מנת לאפשר לנו לבדוק את רכבכם בצורה המיטבית.

 

זה הכול!
אנו ניקח את זה מכאן, ונבצע את הבדיקה ללא כל מעורבות מצידכם (שתייה חמה/קרה עלינו, בחדר ההמתנה). בסיום, בוחן הרכב יזמין אתכם לשיחה בה יפורטו הממצאים ויימסר הדוח המלא.

למה דווקא אצלנו?

50 שנות ניסיון, בהן בדקנו אלפי כלי רכב מסוגים שונים (גם רכבי שטח!) מדברות בעד עצמן. המומחים של 'דינמומטר' נבחרים בקפידה כדי לערוך בדיקות אלו, והם האנשים המיומנים ביותר שניתן למצוא בתחום זה.
אנו מקפידים ללמוד כל הזמן ולהתפתח בצמוד לקדמה הטכנולוגית בתחום זה.

רוצים לקבל הנחה בגובה 15% על בדיקת קנייה?
הדפיסו את הקופון שלנו!

(לא תינתן הנחה לאחר ביצוע עסקה)

בדיקת רכבים לפני קניה

בדיקה לפני קניית רכב

כאשר רוכשים רכב יד שניה, חשוב מאוד לעשות בדיקת רכב לפני קניה. בדיקה זו נעשית במכוני רישוי המוסמכים לכך ועורכים בדיקה מקיפה שבסופה יופקו מספר דו"חות המסכמים את מצבו של הרכב מכל היבט אפשרי. הבדיקה מאפשרת לכם לדעת בדיוק מה אתם קונים ולחשוב שוב האם כדאי, ואם נמצאו ליקויים או תיקונים שעבר הרכב שלא צוינו על ידי המוכר,  הדבר נותן לכם קלף מיקוח ואפשרות להוריד את המחיר. דינמומטר הוא מכון בדיקה המבצע בדיקת רכב לפני קניה באופן יסודי ותוכלו לבחור אחד משלושת הסניפים: ת"א, ירושלים ורעננה.

מה כוללת בדיקת רכב לפני קניה?

כאמור, בדיקת רכב לפני קניה היא בדיקה יסודית הכוללת את כל מערכות הרכב: המנוע, השלדה, הצמיגים, מחשב הרכב, המושבים ועוד. בסוף הבדיקה מופקים מספר דו"חות, ביניהם:

  • סקירת שלדה: סקירת השלדה נעשית בצורה ממוחשבת כך שיתגלו גם פגמים שלא ניתן לראות בעין.
  • מערכת הבלימה: דו"ח זה ישקף את כוח החיכוך והבלימה, את מסלול הגלגל ואת מתלה הגלגל וכן את תפקוד בלם היד והדוושה. נבדקת יכולת הבלימה במצבים שונים ולא רק בנסיעה סטנדרטית אלא גם בלימה בחירום.
  • בדיקת צירים: בדיקה זו מראה את התיאום שיש בין הגלגלים השונים, מה שחשוב מאוד לכל פעולה של הרכב: נסיעה, בלימה, האצה ועוד.
  • זיהום אויר: דו"ח חשוב במיוחד לתקופה שלנו. בבדיקה ייבדק האם הרכב עומד בתקן המותר בפליטת גזים מזהמים שהרכב עשוי לפלוט.
  • דו"ח מסכם: בדוח זה תראו את השקלול של כל הדוחות יחד. הדו"ח מפרט את תוצאות כל הבדיקות, מצביע על ליקויים שיש לתקן וכן מציין ליקויים שהתגלו או תיקונים שנעשו בעבר ואינם מופיעים במסמכי הרכב.

איך לבחור מכון לבדיקה?

בדיקת רכב לפני קניה שנעשתה בצורה יסודית וטובה תמנע מכם לקנות משהו שלא רציתם ולשלם על כך מחיר גבוה בגלל תיקונים עתידיים וגם הבדיקה תאפשר להוריד את מחיר הרכב אם זה מוצדק. לכן, חשוב לבצע בדיקת רכב לפני קניה במכון מורשה כמו דינמומטר שעובד בהתאם לחוקים ולתקנות, קיבל את אישור משרד התחבורה לעסוק בכך ועושה זאת כבר 50 שנה. הניסיון הרב והיסודיות יאפשרו לכם לבצע קניית רכב בצורה טובה וחכמה והכי חשוב- להרגיש ביטחון כשתעלו עם הרכב החדש על הכביש.