בדיקת רכב לפני קניה מחיר משתלם

בדיקת רכב לפני קניה מחיר היא למעשה בדיקה משולבת – ממוחשבת וידנית הנערכת במכוני בדיקה או במוסכי שירות מומחים ומורשים. תתבצע בדיקה יסודית של תקינות המנוע, מערכת ההיגוי, בלמי הרכב וכדומה, לצד בדיקה ידנית של שלדת הרכב. כשאתם מחפשים מכון מורשה לבדיקת רכב לפני קניה, מחיר הוא אחד הדברים שאתם בודקים לפני הכל. חברת דינמומטר, עם מעל 50 שנות ניסיון, מציעה לכם סקירה קצרה של נושא המחיר, לפני שתחליטו.

בדיקת רכב לפני קניה מחיר לעומת ביצוע

בדיקה מקצועית ומקיפה של הרכב לפני קנייה מאפשרת לכם להחליט אם לרכוש את הרכב, לוותר עליו או להוציא סכום נוסף על טיפול רכב לפני קנייה בהתאם להמלצות של איש מקצוע מיומן.

מחירון עדכני של בדיקת רכב לפני קנייה נמצא בסניפים.

ברוב המקרים, הקונה הפוטנציאלי הוא שיידרש לשלם על בדיקת רכב לפני קניה מחיר, אך לעיתים עלות הבדיקה מתחלקת בין הרוכש הפוטנציאלי לבין המוכר. בנוסף, אם ממצאי הבדיקה מעידים על בעיה, שלא הוצגה על ידי המוכר – תוכלו להתעקש, שהמוכר יישא בעלויות הבדיקה, או בעלויות הטיפול לפני הקנייה.

בדיקת רכב לפני קניה

 

בדיקות רכב לפני קנייה הן בדיקות המבוצעות על ידי אנשי מקצוע מיומנים, שמאות ואלפי רכבים עברו תחת ידיהם, שיש להם הכשרה מתאימה והם עובדים תחת פיקוח והנחיות של משרד הרישוי. העבודה המקצועית שלהם מאפשרות לכל מי שגילה, או מגלה עניין ברכישת רכב משומש, לקבל לידיו דו"ח מקיף וממצה של ממצאי הבדיקה, הכולל בתוכו את כלל הליקויים והבעיות בכלי הרכב. למרות שברוב המקרים מדובר בליקויים קטנים הניתנים לתיקון, ממצאי הבדיקה יאפשרו לכם להחליט בצורה מושכלת, אם כדאי לכם לקנות את הרכב ולהשקיע זמן ומשאבים בתיקונו.

 

בדיקת רכב לפני קניה  – לשביעות הרצון המירבית

אנשי המקצוע של דינמומטר משתמשים בציוד מתקדם ובטכנולוגיה מתקדמת, פועלים לפי הנחיות של משרד הרישוי ומתוך הניסיון העשיר של החברה ובזכות כל אלה, הם יכולים לתת לכל לקוח את הביטחון שזכה בבדיקה מקיפה ויסודית.

ראיתם רכב שאתם מעוניינים לרכוש אבל לא בטוחים לגביו? אתם חייבים בדיקה. אבל מה אם ממש לא מתאים לכם לנסוע לבדיקה במוסך, או מכון?

לחברת דינמומטר יש פתרון מדהים עבורכם – בדיקת אח"ם – VIP – בודק שמגיע עד אליכם ומבצע את בדיקת רכב לפני קניה עד הבית – עם כל הידע המקצועי, הניסיון והכלים, שיתנו לכם שקט נפשי ויבטיחו, שהרכב לא יגיע עם הפתעות לא נעימות.

בדיקת רכב לפני קניה עד הבית על ידי המקצוענים

אנשי המקצוע, שמגיעים לביצוע בדיקת רכב לפני קניה עד הבית, הם בעלי ניסיון רב בתחום הרכב ויודעים להעריך את הרכב ביחס למצבו הטכני. הם ישמחו לתת לכם חוות דעת מקצועית,  לאחר שיבצעו בדיקה של כל המערכות ברכב וגם יתנו לכם אחריות על תקינות המערכות.

 

לאחר בדיקה מקצועית שכזאת, תוכלו לקבל אפילו חוות דעת ישירה – האם כדאי לקנות את הרכב הזה, האם הוא עבר תאונה, שהנזקים שלה בלתי נראים לעין מקצועית? האם הוא ידרוש השקעה רבה על תיקונים, לפני שתוכלו להתחיל להשתמש בו ללא חשש?

 

בין הבדיקות שמבוצעות ע"י בודק מקצועי – בדיקת מנוע ממוחשבת, בדיקת תאונות במכשור וציוד משוכלל,  בדיקת רמת CO2 במים, שתיתן אינדיקציה לגבי מצב הראש מנוע. אנשי המקצוע יבצעו גם נסיעת מבחן יחד אתכם, שתאפשר להם לספק אבחון כללי של הרכב.

 

הבודקים מגיעים עם ניידת בדיקה מיוחדת, מרימים את הרכב בעזרת ליפט וכך יכולים לבדוק את מצב השלדה, עובי צבע הרכב, דליפות לחץ ועוד בדיקות מקצועיות – כמו במוסך, או במכון, שיאפשרו לאנשי המקצוע לתת לכם אינדיקציה מוסמכת ומבוססת, על מצבו של הרכב ועל הכדאיות שברכישתו.

 

בדיקת רכב לפני קניה עד הבית – לטפל ברכב שלכם עם המקצוענים

שירות ה VIP של חברת שילוג שעובדת בשיתוף פעולה עם דינמומטר, מביאה את אנשי המקצוע עד לפתח הבית שלכם, מאפשר לנו לשלוח אליכם את מיטב אנשי המקצוע, המגיעים בליווי ציוד מקצועי, חדיש ואיכותי ומלווים בעשרות שנות ניסיון. דינמומטר  מקפידה לא רק על מתן שירות מקצועי, מנוסה ומיומן, אלא גם על שירות אדיב, נגיש ואמין לכל אדם.

חברת דינמומטר ביצעה מיום הקמתה מיליוני בדיקות לרכב לפני קניה והיא מעסיקה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שמתמחים בהענקת שרות מצוין ויוודאו כי בחרתם את הרכב הטוב ביותר. חשוב לדעת כי גם אתם יכולים להשלים בדיקת אוטו לפני קניה, זאת בעזרת הטיפים המפורטים במאמר שלפניכם.

 

בדיקת אוטו לפני קניה

 

בדיקת אוטו לפני קניה – כמו מקצוען

כמו שאמרנו, יש כמה דברים שכל אחד יכול לבדוק, בשעה שמבצעים בדיקת אוטו לפני קניה. שימו לב ופעלו לפי ההוראות, לפני שתגיעו אלינו לבדיקה מקצועית:

 

  • בדקו את הרכב באור יום, מקרוב ומרחוק, נסו לראות אם יש הבדלים בצבע, חלודה, שפשופים וכו'.
  • בדקו את הצמיגים – כמה הם שחוקים? האם יש גם שחיקה לא סימטרית?
  • בדקו את תקינות הגלגל הרזרבי, ודאו שיש ג'ק ומפתח גלגלים. סובבו את ההגה מצד לצד כדי לבדוק שהגומיות של הציריות ומוטות ההגה שלמות, ולא סדוקות.
  • בדקו שכל הדלתות נפתחות/נסגרות , שהחלונות נפתחים/נסגרים, שהנעילה תקינה.
  • הרימו שטיחים וחפשו מעיכות ותיקונים בריצפה. בדקו גם את התקרה.
  • בדקו שכל האורות/איתותים של הרכב תקינים.
  • פתחו מכסה מנוע ובדקו: שמן מנוע, כמות וצבע, נוזל צינון, כמות במיכל העיבוי ובמצנן, צבע, וריח – לנוזל צינון יש ריח אופייני.
  • נזילות שמן ומים, צנרת גומי – ודאו שאין יובש וסדקים, בדקו לפני ואחרי התנעה, שכל נורות לוח המחוונים פעילות ותקינות. בדקו אם יש חריקות במעבר הילוכים והאם יש רעשים מהאגזוז.
  • צאו עם הרכב לנסיעה – בשטח עירוני וגם בכביש מהיר, הקשיבו לרעשים, רעידות, משיכת הגה וכו'.
  • הפעילו את כל מנגנוני הרכב ובדקו את תפקודם: מיזוג, חימום, מחליף אורות, מאותתים וכו'.

 

אם הרכב עבר בשלום את רוב הבדיקות האלה – תוכלו להמשיך לבדיקה במכון מוסמך ומורשה.

 

הנכם מוזמנים למכון מוסמך, מקצועי ומנוסה – רשת דינמומטר. הרשת היא מהחלוצות בתחום מבחני הרישוי ובדיקות הקנייה לרכב וגאה להעניק שירות ללקוחותיה מעל ל-55 שנה.

דינמומטר שמה את לקוחותיה במקום הראשון ומקפידה לאורך כל הדרך על מקצועיות, בטיחות, יחסי אנוש טובים וזמני המתנה קצרים.

מזל טוב! בחרתם רכב! מה עושים עכשיו? איך מוודאים שהרכב הזה לא רק נראה טוב, אלא שמצבו באמת תקין? חברת דינמומטר, אשר מחזיקה בניסיון של עשרות שנים ואינספור בדיקות רכב, תשמח להעמיד לרשותכם את מיטב אנשי המקצוע, שיעשו בשבילכם את העבודה ויבטיחו לכם שאתם קונים רכב במצב מכאני מצוין וללא עבר של תאונות או בעיות שלדה אחרות. אבל עד שתגיעו אלינו, חשוב שתדעו כי גם אתם יכולים לבצע בדיקת קניה לרכב.

 

מה עושים לפני בדיקת קניה לרכב במוסך מורשה?

בדיקת קניה לרכב יכולה להתבצע גם על ידכם, זאת על ידי היצמדות לנקודות החשובות הבאות:

  • בדקו כמה בעלים היו לרכב ומי הם היו – רצוי לוודא ברישיון הרכב שהרכב לא היה בבעלות חברת ליסינג, השכרת רכב או בית ספר לנהיגה. רכב שעבר הרבה ידיים עלול להצביע על בעיה קיימת ברכב.
  • שאלו למה הרכב עומד למכירה – אם המוכר לא מצליח לספק סיבה טובה, זה אמור להדליק לכם נורה אדומה.
  • בדקו קילומטראז' – לרוב קילומטראז' גבוה יצביע על רכב שידרוש יותר טיפול ותחזוקה. אם המוכר טוען שלא הייתה תאונה, אבל הרכב מספר סיפור שונה – חלקי פח בצביעה שונה, עיקומים בפח, חלקי פח חדשים – עדיף לוותר על העסקה.
  • בדקו בספר הטיפולים מתי בוצע הטיפול האחרון.
  • וודאו שמספר הרישוי, השלדה, ומספר המנוע ברישיון הרכב תואמים לנתונים ברישיון הרכב. אם נראה שמספרי השלדה, או המנוע מטושטשים, או לא תואמים הדבר חריג מאוד.
  • מוודאים את תקינות הרכב: התחילו מהצבע וממצב הפח – גוונים שונים, חלודה, עיקומים ועוד.
  • התניעו את הרכב וצאו לנסיעה – בדקו תקינות הדוושות וידית הילוכים, בדקו מזגן, פנסים, צופר, מגבים, דלתות, חלונות וצמיגים.

 

בדיקת רכב לפני קניה עד הבית

 

בדיקת קניה לרכב  – הבדיקה המקצועית

אם הרכב עבר את כל הבדיקות שלכם, המשיכו למכון מהימן ומקצועי שיבדוק את כל המערכות בצורה מסודרת. חברת דינמומטר תשמח לסייע לכם בבדיקה מקצועית ומהימנה. עם יותר מ – 50 שנות ניסיון, צוות החברה מעניק לכל לקוח את הביטחון שרכבו זוכה לטיפול הטוב ביותר. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, המקפידים על ביצוע כל עבודה עד הפרט האחרון וכמובן – על מתן שירות אדיב ואמין לכל לקוח.

 

בדיקת רכב יכולה להתבצע לפני שלב הקניה – אם בחרתם לקנות רכב משומש, או לאחר תאונה -בדיקות רכב אשר מספקות תמונה מלאה על מצבו של הרכב לאחר תיקונו. בכל מקרה, חשוב לתת לעין מקצועית לבדוק את הרכב עבורכם ולוודא שהוא תקין לנסיעה ושהמחיר שאתם עומדים לשלם הוא הוגן והולם את מצב הרכב.

מכוני דינמומטר מבצעים טסטים ובדיקות לרכבים מעל 50 שנה וכמובן גם בדיקות אחרי תאונה או לפני קניה – הכל על ידי אנשי המקצוע המיומנים, המנוסים והטובים ביותר אשר שמים דגש על הענקת שירות איכותי ואדיב.

 

מהם שלבי בדיקת רכב במכון מקצועי?

 

  • הדבר הראשון שיבדקו אנשי המקצוע במהלך בדיקת רכב הוא מקוריות הרכב: נוודא שהרכב אינו מזויף או גנוב, זאת ע"י התאמה בין רישיון הרכב לבין מספר השלדה של המנוע.
  • הדבר הבא שנעשה, הוא בדיקה ויזואלית, שתיתן לנו אינדיקציה אם הרכב עבר תאונה קלה, או קשה. ניעזר בג'ק הידראולי כדי לבדוק גם את חלקו התחתון של הרכב.
  • בהמשך נבדוק את מצב הצבע בעזרת מכשיר לגילוי צבע. מכשיר זה יגלה לנו אם הרכב נצבע, עבר תיקונים, אם הוחלפו חלקים חיצוניים, וכד'.
  • הבדיקה המכאנית היא השלב הבא, שבו נבדוק את מצב המנוע , גיר, בולמים, היגוי, פליטה, הצתה, צמיגים, דלק, ועוד.
  • הבדיקה האחרונה תהיה נסיעת מבחן, במהלכה נבדוק רעשים, רעידות, חוסר יציבות של ההגה, הסטה, קלאצ',ברקס, ועוד.
  • לסיכום תקבלו טופס עם חוות דעת מקצועית, כתובה וחתומה ותוכלו גם לבקש מחירי קניה מומלצים בהתחשב בקילומטראז', במצב כללי, בעברו של הרכב וכו".

 

בדיקת רכב

בדיקה לרכב במכון הנכון

במקרה של בדיקה לאחר תאונה, מכון דינמומטר מציע לנוחותכם גם שמאי רכב מורשה משרד התחבורה, כדי לאמוד את הנזקים. כמכון הוותיק והמוביל בארץ, אנשי המקצוע של דינמומטר מנוסים ומיומנים, המקפידים על ביצוע כל עבודה עד הפרט האחרון וכמובן – על מתן שירות אדיב ואמין לכל לקוח.

הציוד המתקדם שלנו והשימוש בטכנולוגיה מתקדמת, מעניקים לכל לקוח את הביטחון שרכבו זוכה לטיפול הטוב ביותר.

בדיקת רכב לפני קניה

רכישה של רכב יד שנייה מומלץ לעשות רק לאחר בדיקת רכב. את הבדיקה רצוי לבצע במכון לבדיקת רכבים, כיוון שגם העין הכי מיומנת לעולם לא תוכל לגלות דברים שמכונות אשר מיועדות לבדיקות מעין אלו יכולות לגלות. בדיקה מקצועית יכולה לעלות על כל תקלה הקיימת ברכב, קטנה או גדולה. היא תמנע מכם בעיות עתידיות ותעזור לכם לקבל את ההחלטה האם כדאי לרכוש את הרכב. לביצוע בדיקה מקיפה של רכבים פנו אל דינמומטר עוד היום.

 

היכן כדאי לבצע בדיקות רכב ורישוי

בדיקת רכב לפנייה קניה היא דבר הכרחי ממש. מעבר להבנה האם הרכב תקין או לא תוצאות, הבדיקה מאפשרות לנו למעשה הזדמנות למיקוח. כלומר, בעקבות התוצאות אנו יודעים מהו הסכום האמתי אותו שווה לנו להשקיע ברכב – ומהו הסכום העתידי שיש להשקיע על מנת לטפל בו. כך אנו יכולים להוזיל את העלות המקורית שהמוכר רוצה עליו.

בדיקה לרכב ניתן לעשות במוסך פרטי או במכון בדיקה מוסך, אך קיים הבדל גדול ביניהם. ההבדל המהותי ביותר בין בדיקה במוסך לבין בדיקה במכון מורשה היא האסמכתא המתקבלת בסוף הבדיקה. תוצאות הבדיקה במכון מהוות מסמך משפטי לכל דבר, בניגוד לתוצאות אשר מתקבלות במוסך להן אין כל תוקף משפטי ממשי. כמובן שבמידה ובחרתם בכל זאת לבצע בדיקה במוסך, הקפידו לעשות זאת במוסך מורשה ואמין או במוסך בו הרכב עבר את כל טיפוליו. כך תוכלו לקבל עליו פרטים מלאים ואמינים.

 

בחירת מכון מורשה לבדיקת רכב

אם החלטתם בכל זאת להגיע עם הרכב אל מכון מורשה, חשוב שתבחרו מכון בעל ניסיון רב בתחום ובעל צוות מקצועי שיהיה נגיש עבורכם לכל שאלה או עניין אשר לא הבנתם. בחירה של מכון איכותי משפיעה רבות על תוצאות הבדיקה, שכן ככל שהכלים בהם המכון משתמש יהיו חדישים יותר –התוצאות תהיינה מדויקות יותר. אם אתם נמצאים בלב רכישת רכב, ומחפשים היכן לעבור את הבדיקה – בואו אלינו לדינמומטר. הציוד החדיש שלנו יעלה על כל בעיה ולו הקטנה ביותר הקיימת ברכב, לאחר למעלה ממיליון בדיקות רכבים שעברנו אנו יכולים להבטיח לכם שתצאו מרוצים ובידיעה ברורה האם אתם עומדים בפני עסקה משתלמת.

בדיקת קניה לרכב

בדיקת קניה לרכב ניתן לעשות בכל מכון בדיקה מורשה. מטרתה של בדיקה זאת היא לאפשר לקונה לדעת בדיוק מהו מצבו האמיתי של הרכב לפני הקניה. לעיתים גם כאשר המוכר מתאר לנו את הרכב אין זה בהכרח כי התיאור מדויק, ויתכן וישנם מספר פרטים אותם הוא השמיט. על מנת לא לקבל הפתעות בדמות תקלות חוזרות ונשנות בעתיד, כדאי לבצע בדיקה במכון. בדינמומטר תוכלו לבצע בדיקה לכל סוג רכב אשר תאפשר לכם לבצע רכישה בטוחה.

 

מדוע לבצע בדיקת קניה לרכב

עם כל הרצון הטוב והמחשבות החיוביות, העולם שלנו אינו תמים כמו שהיינו רוצים שיהיה. פעמים רבות אנשים בוחרים להסתיר את האמת או לייפות אותה על מנת לספק את הצרכים שלהם. זהו בדיוק המקרה בנוגע למכירה וקנייה של רכבים. פעמים רבות אנשים כל כך להוטים למכור את רכבם ולהתקדם הלאה, וזהו הצורך היחידי שעומד לנגד עיניהם ולכן אין להם בעיה להסתיר בעיות או פגמים הקיימים ברכב ויכולים להשפיע על המכירה שלו. על מנת שלא לקנות חתול בשק, חשוב מאוד לבצע בדיקה קודם הקנייה. בדיקה זאת מאפשרת לגלות את כל התקלות הקיימות ברכב, ולו הקטנות והפשוטות ביותר, ולכן מדובר בבדיקה מאוד קריטית.

כמו כן, לעיתים גם במידה והתקלות אשר מתגלות אינן משמעותיות ואינן משפיעות באופן קריטי על הרכב – הן מאפשרות לנהל משא ומתן לגבי מחירו הסופי של הרכב. כלומר, במידה וישנן תקלות אשר לא מונעות מכם את רכישת הרכב, תוכלו בכל זאת לנצל אותן על מנת להוריד את מחירו של הרכב, כיוון שהוא דורש עוד מספר תיקונים.

בדיקה רכב במכון מוסמך

בדיקת רכב כוללת מספר שלבים ומספר בדיקות, אמנם חלק מהבדיקות ניתן לעשות באופן עצמאי אך ישנן בדיקות מסוימות, בעיקר אלו העוסקות בשלדה או במנוע, אשר לא ניתן לבצע אותן ללא מכון מוסמך. אם גם אתם עומדים לפני רכישת רכב, פנו עוד היום אל דינמומטר על מנת לבצע בדיקה מקיפה ואיכותית. הצוות המקצועי והמוכשר שלנו ילווה אתכם בשמחה ובאהבה רבה, ולא ייתן לכם לצאת מהמכון עד אשר תדעו באופן מובהק האם הרכב אותו אתם עתידים לרכוש יאפשר לכם לישון בשקט בלילה.