בדיקת מקצועית לרכב לפני קניה עד הבית

בדיקת רכב לפני קניה הגעה עד הבית

קניית רכב יד שניה היא מרגשת וכל אחד שמחפש רכב יד שניה רוצה למצוא את הרכב המתאים לו ביותר, שמחירו יהיה הוגן ושיהיה במצב טוב או לפחות שתהיה שקיפות מוחלטת לגבי מצבו. אפשר למצוא פה ושם מוכרים שיהיו מספיק הגונים כדי לפרט את כל מה שעבר על הרכב: תאונות, תיקונים וכו' ולפרט את מצבו. ישנם כאלה שלא יפרשו בפניכם את הכל. לכן, חשוב לבצע בדיקה לפני שאתם קונים, ואם אתם עסוקים מדי בכדי להגיע למכון, ישנם מקומות כמו רשת המכונים דינמומטר שמציעים בדיקת רכב לפני קניה עד הבית. כך תקבלו בדיקה מקצועית ומהימנה בדרך הנוחה ביותר שיכולה להיות.

מה כוללת בדיקת רכב לפני קניה עד הבית

בדיקת רכב לפני קניה עד הבית כוללת כמובן את כל הפרמטרים שכוללת בדיקת רכב עד הבית. הבדיקה מקיפה מאוד וכוללת את כל מערכות הרכב. נעשית בדיקה של השלדה באופן ממוחשב כך שמתגלים פרטים שלא תמיד נראים בעין, סקירה של תיבת ההילוכים, מערכת הבלימה הנבחנת במצבים שונים ומהירויות שונות (על גבי מסוע כך שהכל מבוקר ולא מסכן כמובן את הרכב), נבדק האם הרכב עומד בתקנים מבחינת זיהום אויר ופליטת גזים, נבדקים הצירים, התושבות ועוד. ההבדל בין בדיקת רכב לפני קניה עד הבית לבין קניה רגילה הוא שאנחנו נגיע אליכם לקחת את הרכב וגם נחזיר אותו. הבדיקה נעשית במכון עם כל המכשור החדשני שברשותנו.

לבדוק את הרכב רק במקום מוסמך ומורשה

בין אם זו בדיקת רכב לפני קניה עד הבית או בדיקה בה אתם מגיעים עם הרכב למכון, בחירת המכון צריכה להיות חכמה. אל תבדקו רק מחיר. השירות והערך המוסף שתקבלו ממקום מורשה ומוסמך שמבצע בדיקה יסודית ומקיפה שווים הרבה מאוד כסף. זה הכסף שתצטרכו להוציא אם תבצעו בדיקה במקום המציע מחיר זול אך אינו מוסמך ומורשה רשמית ואין לו את הניסיון, הידע והציוד המתאימים. אנחנו בדינמומטר מספקים לכם קודם כל שירות בדיקת רכב לפני קניה עד הבית שכבר בפני עצמו חוסך לכם זמן (שכידוע שווה הרבה כסף…) ובנוסף אתם בידיים טובות של אנשי צוות מיומנים ומנוסים שמבצעים בדיקה עם המכשור החדשני ביותר שיש בתחום. בסוף תקבלו דו"ח מפורט על כל בדיקה ודו"ח מסכם כך שתדעו היטב את מצבו של הרכב שאתם עומדים לקנות (או לוותר על קנייתו…)

 

דינמומטר בדיקת רכב

 

בדיקת קניה לרכב – בדיקה מומלצת 

מחפשים רכב יד שניה? רוצים לדעת בוודאות שמה שאתם רוכשים הוא אכן מה שאתם חושבים או מה שאמרו לכם? אחד מהדברים שיש לבצע לפני רכישת רכב יד שניה הוא בדיקת קניה לרכב. בבדיקה זו הרכב ייבדק היטב ומכל הכיוונים. הדבר מאפשר לכם גם להחליט בצורה חכמה יותר אם בכלל אתם רוצים לקנות או דווקא להמשיך בחיפוש, ואם החלטתם לקנות למרות פגם שנמצא, בדיקת קניה לרכב תיתן לכם קלף מיקוח להורדת המחיר. דינמומטר היא רשת מכוני בדיקה המבצעים בדיקת קניה לרכב כמו גם בדיקת רכב לטסט ושירותים נוספים וכוללת שלושה סניפים: בת"א, רעננה וירושלים.

בדיקת קניה לרכב- מה היא כוללת?

בדיקת קניה לרכב היא בדיקה מקיפה מאוד בה יונפקו מספר דו"חות לשימושכם, דו"חות בהם אתם תוכלו לקבל את כל המידע על ההרכב וגם להציג למוכר הרכב. בין הדו"חות המונפקים נמנים:

  • בדיקת מערכת הבלימה של הרכב: מערכת הבלימה היא אחת המערכות החשובות שתקינותה קריטית לנסיעה בטוחה. בבדיקה תיבדק יכולתה של המערכת להתמודד עם מצבים נוספים מלבד נסיעה רגילה ויסקר את המבנה התקין שלה.
  • שלדה: שלדת הרכב יכולה להיות עם פגמים בלתי נראים בעקבות תאונות קודמות ודרך סקירה יסודית שלה ניתן גם לדעת האם הרכב עבר תיקונים שלא צוינו. הסקירה נעשית באופן ממוחשב שיכול לעלות גם על דברים מזעריים.
  • זיהום אויר: נושא משמעותי מאוד היום שבעבר לא התייחסו אליו מספיק הוא הזיהום שהרכב מייצר. בבדיקה נוודא שפליטת הגזים ברכב אכן עומדת בתקנים.
  • דו"ח מסכם: כל בדיקת קניה לרכב כוללת דו"ח מסכם שבו השורה התחתונה: הפגמים שהתגלו, תיקונים שנעשו בו (ויתכן שלא צוינו) ובכלל תוצאות כל הבדיקות בצורה תמציתית וברורה.

לבצע בדיקה רק במכון מורשה ומוכר

את בעל הרכב ממנו אתם עומדים לרכוש את הרכב סביר שאינכם מכירים באופן מעמיק. לכן, חשוב מאוד שאת המקום שמבצע בדיקת קניה לרכב כן תכירו היטב. חשוב לא להתפתות למחירים זולים כי לא חסרים חאפרים בתחום. לכו למקום מורשה שיכול להציג לכם את כל האישורים הרשמיים לכך. בחרו מקום ותיק ומוכר, כזה שתוכלו לקבל עליו המלצות ועושה שימוש במכשור חדשני המביא לתוצאות מדויקות. רשת המכונים דינמומטר קיימת כבר כ 55 שנה, מחזיקה בכל האישורים הנדרשים ומבצעת בדיקה מקיפה ויסודית בכל הכלים שישנם, החל ממערכת ממוחשבת ועד בעל מקצוע מנוסה ומיומן עם עין חדה.