בדיקת רכב לפני קניה רעננה

מצאתם רכב יד שניה שמוצא חן בעיניכם? חשוב לא להיות פזיזים מדי כי מה שרואים בעיניים ואפילו רואים במסמכי הרכב לא תמיד מדויק. לעיתים ישנם פרטים שחסרים כמו תיקונים שהרכב עבר למשל. לכן, בדיקה של הרכב לפני קניה היא חשובה ויכולה לחסוך לכם הרבה כסף בעתיד. אם אתם מחפשים בדיקת רכב לפני קניה רעננה, דינמומטר הוא המקום עבורכם. דינמומטר היא רשת מכוני בדיקה עם סניפים ברעננה, ת"א וירושלים הקיימת כ 55 שנה ומתמחה בבדיקות למטרות שונות: לפני קניה, לטסט או לאחר תאונה.

בדיקת רכב לפני קניה רעננה – בדיקה מקיפה וכוללת

בין אם זו בדיקת רכב לפני קניה רעננה או בסניף אחר של הרשת, היא מתבצעת בצורה מקיפה ויסודית וסוקרת את כל מערכות הרכב, ביניהן:

  • שלדה: השלדה תיבדק בצורה ממוחשבת כך שגם פגמים זעירים שלא רואים בעין, או תיקונים שהיא עברה ולא מופיעים במסמכי הרכב יתגלו. כך תדעו בדיוק מול מה אתם עומדים ואם ישנם פרטים חדשים הם יאפשרו לכם להוריד את המחיר.
  • תיבת ההילוכים: תיבת ההילוכים הפועלת באופן תקין חשובה מאוד לנסיעה יעילה ולכך שהרכב יעמוד בתנאי הנסיעה בצורה טובה ומבלי להישחק מדי. תיבת הילוכים נבדקת גם היא בצורה ממחושבת וגם ידנית.
  • מערכת הבלמים: מערכת הבלמים קריטית לנסיעה בטוחה וצריכה להצליח לעמוד גם בתנאי לחץ. המערכת נבדקת בתנאים שונים ובמהירויות נסיעה שונות.

אלה רק חלק מהפרמטרים הנבדקים. כל בדיקה כזאת מפורטת וכמובן תקבלו דו"ח המסכם את ממצאי כל הבדיקות עם שורה תחתונה על מצב הרכב.

בדיקת רכב רעננה בצורה נוחה וגם מקצועית

בדיקת הרכב לא צריכה להיות עונש עבורכם אלא להתבצע בתנאים נוחים וטובים. אם אתם מרעננה והסביבה, בדיקת רכב לפני קניה רעננה היא ללא ספק יתרון עבורכם לעומת נסיעה לעיר אחרת לשם כך. בנוסף, אנו מציעים גם שירות עד הבית: אנחנו מגיעים אליכם לקחת את הרכב וגם מחזירים אליכם לאחר הבדיקה. כך גם לגבי בדיקות טסט או בדיקות אחרות. אז אם אתם מחפשים מקום לבצע בדיקת רכב לפני קניה רעננה יש לכם כתובת: דינמומטר, מכון מורשה ומוסמך המבצע בדיקות לשביעות רצון הלקוחות כבר למעלה מחמישים שנה!