מכון רישוי וטסטים רעננה

מכון רישוי רעננה

הגיע הזמן לבצע לרכב את הבדיקה השנתית, מה שנקרא: הטסט? לרבים הדבר עושה צמרמורת. פעמים רבות היום בו עושים טסט לרכב הוא יום מטורטר ומלא בלחץ ובלגן. האמת שזה לא חייב להיות כך. היום ניתן למצוא מכוני רישוי אשר נותנים שירות מקצועי, יעיל ואדיב ובאים לקראת הלקוח. מחפשים מכון רישוי רעננה שהוא כזה ממש? רשת מכוני הבדיקה דינמומטר שלה סניף ברעננה, תל אביב וירושלים מבצעת בדיקות רישוי שנתיות כבר מעל 50 שנה לשביעות רצון הלקוחות.

מכון רישוי רעננה שעושה לכם חיים קלים

חיים קלים הם כמובן לא בדיקה רשלנית ומהירה שבה תקבלו אישור מכמה מבטים מהירים על הרכב. להיפך: זו בדיקה מקצועית שסורקת את הרכב ביסודיות ובצורה מקיפה כך שאתם יודעים שקבלת האישור היא מוחלטת. חשוב למצוא מכון רישוי רעננה שעובד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועומד בכל התקנים והדרישות של הרשויות. ברשת דינמומטר מתבצעת בדיקה על ידי בודק מוסמך ומיומן שיש לו ניסיון רב בכך בשילוב מערכת ממוחשבת שעושה סריקה קפדנית של כל מערכות הרכב. אנו מבצעים בדיקות רישוי רוב שעות היום כך שאם אתם מחפשים מכון רישוי רעננה שלא עושה טסטים רק בבוקר- אנחנו כאן. יותר מכך, אנו מציעים גם שירות עד הבית בו ניקח את הרכב מהנקודה שנקבע וגם נחזיר אותו לשם. אז אם אתם מחפשים מקצועיות עם נוחות- זה המקום.

מה נבדוק בבדיקה ומה נצטרך לראות לפני?

לפני שאנחנו מתחילים בבדיקה, כיוון שאנחנו מכון רישוי רעננה שעובד בהתאם לחוק ועל פי כל הנהלים, נצטרך לראות לפני הבדיקה תעודת זהות של בעל הרכב (שימו לב אם אתם רשומים באופן רשמי כבעלים או אולי בן/בת הזוג, הורים וכו'). נצטרך לראות אישור רישיון רכב כולל תשלום בתוקף וגם אישור ביטוח חובה בתוקף. אם הרכב בן 15-19 גם אישור בלמים ממוסך מורשה ואם מעל 19- אישור רכב מיושן. עד כאן מה שנצטרך מכם. מעבר לכך- כל האחריות עלינו: לבדוק בצורה יסודית ומקיפה את כל מערכות הרכב הן במצב נייח והן על מסוע במצב נייד: מערכת ההיגוי, בלמים, הילוכים, צמיגים, בקיצור- הכל, כך שתקבלו בסוף התהליך את האישור המיוחל ותצטרכו להגיע אל מכון רישוי רעננה רק בשנה הבאה- אנחנו בדינמומטר כאן בשבילכם.

 

מכון טסטים רעננה

מכון טסטים רעננה

בדיקת רישוי שנתי או טסט היא בדיקה שיש לבצע על פי חוק במועד מוגדר ולכן חשוב למצוא מקום שיהיה זמין ונוח להגעה כמו גם מקצועי המבצע בדיקה יסודית. אם אתם מחפשים מכון טסטים רעננה רשת דינמומטר שלה סניף ברעננה כמו גם בתל אביב וירושלים היא המקום עבורכם. זוהי רשת מכוני בדיקה מורשית שלה כל האישורים לעסוק בכך והיא מבצעת בדיקה יסודית וקפדנית.

בחירת מכון טסטים רעננה

כדי לקבל את התוצאות המרביות ולא לגלות תקלות שלא ידעתן עליהן וגם כדי להפוך את הטסט למשהו סביר ואפילו נעים, חפשו מכון טסטים רעננה שיהיה מוכר, מנוסה ובעל תודעת שירות גבוהה. רבים מכירים את הטסט בתור יום מטורטר עם הרבה בלגן, המתנה ארוכה ותחושה לא נוחה. ברשת דינמומטר תעבדו עם מכון טסטים רעננה או סניף אחר של הרשת שיצליח לשנות את הרושם. במקום תמצאו מספר מסלולי בדיקה שבכל אחד מהם בודק מיומן ומנוסה וגם מכשור חדשני הסורק את כל מערכות הרכב ומבצע בדיקת רכב במצב נייח או נייד (על גבי מסוע). הבדיקות מתבצעות רוב שעות היום כך שתוכלו להגיע בשעה הנוחה לכם. מחפשים מכון טסטים רעננה שגם מציע שירות עד הבית? אם תבחרו בכך אנו נגיע עד אליכם, נביא את הרכב למכון ונחזיר אליכם לאחר הבדיקה.

מה כוללת הבדיקה ומה לא לשכוח להביא

בדיקת רכב לצורך טסט היא כאמור בדיקה מקיפה ויסודית. השילוב בין אנשי צוות מיומנים לבין מערכת ממוחשבת חדשנית עוזר לנו לאתר את כל התקלות בזמן וגם לתקן כך שלא תגלו תקלות שצצות זמן קצר לאחר הבדיקה. בבדיקה נסרקות כל מערכות הרכב: המנוע, הגלגלים, התושבות, המתלים, הבלמים שנבדקים במצבים שונים, ההילוכים וכל חלקי המנוע. בקיצור, מכון טוסטים רעננה ששייך לרשת דינמומטר הוותיקה ידוע בבדיקות היסודיות שנעשות לשביעות רצון הלקוחות. כדי שנוכל לבצע את הבדיקה ולא לטרטר אתכם, חשוב להביא איתכם רישיון רכב לאחר תשלום, תעודה מזהה של בעל הרכב וגם אישור על ביטוח חובה בתוקף. אם הרכב בגיל 15-19 יש להציג אישור בלמים ממוסך מורשה ואם גילו מעל 19 יש להביא אישור רכב מיושן.