מכירת אביזרי רישוי

הגעתם לבדיקת הרישוי השנתית (טסט)? כך תפעלו נכון ותוכלו לחסוך לכם כסף וזמן.

לעיתים, במהלך הבדיקה מתגלה כי ישנה נורה שרופה, או לוחית רישוי דהויה, ואולי בכלל מגלים שהמגבים יבשים מדי, קרועים ובקיצור – לא תקינים… כל אחד מאלה יגרום לפסילה בבדיקה ויחייב בדיקה חוזרת, שתגזול מכם זמן נוסף.

פעלו חכם! בדקו בעצמכם (או בעזרת חבר/ה) את הדברים הבסיסיים, תקנו או החליפו מיד בהגעה למכון עוד לפני תחילת בדיקת הרישוי, והנה חסכתם לעצמכם התעסקות נוספת וטסט חוזר.

אנחנו ב'דינמומטר' דאגנו שכל אביזרי הרישוי הבסיסיים יהיו
זמינים עבורכם לרכישה מהירה, בכל אחד מ-3 הסניפים שלנו.

נציג השירות שמפעיל את עמדת השירות ישמח גם לסייע לכם בהתקנה, החלפה, ולמעשה יחסוך מכם את הריצות והטרטורים שנלווים בדרך כלל לפעולות כאלו במוסכים ובמכוני רכב שונים. שירות ההתקנה מטעם נציג השירות הניתן ללקוחותינו זמין עבורכם לפני או אחרי הבדיקה. מתי שנוח לכם.

לאיזה אביזר אתם זקוקים? אנו מחזיקים במלאי אפודים זוהרים, לוחיות רישוי שמודפסות במקום, מגבים, מחזירי אור, משולש דרך, סל אשפה (פחון), מטף כיבוי, נורות איתות, נורות לאורות דרך ואורות גבוהים, נורות לתאורת לוחית הרישוי, ועוד!

 

נכשלתם?

אנשי השירות המקצועיים שלנו זמינים בכל עת כדי לסייע לכם לעבור את הטסט ברציפות ובזמן קצר ככל האפשר. אנו גם תמיד זמינים לשמוע מכם איך ניתן לשפר ולייעל את השירות והיצע האביזרים שלנו, כך שכל הצעה תתקבל בחום ובשמחה.

 

ואם אין לכם זמן לבדיקה?…

פנו לשירות 'טסט עד הבית', שבמסגרתו אוספים מכם את הרכב, מעבירים אותו את הבדיקה באחד מהסניפים שלנו, ומחזירים אותו אליכם – עד לבית!