הכל אודות מכון טסטים בתל אביב

החלטתם איזה סוג רכב אתם רוצים, ערכתם את מחקר השוק שלכם ומצאתם את המוכר הנכון. איך תדע שלא מרמים אותכם? אתם רוצים לקנות מכונית משומשת. אולי מטעמי תקציב, אולי מטעמי רווחיות, או אולי בגלל שמתחשק לכם. עשיתם מחקר שוק, קיבלת ייעוץ מומחה על ידי מכון טסטים תל אביב, החלטת איזה רכב מתאים לך ועיינת בלוחות מודעות. קניית רכב היא אחת ההוצאות הגדולות שאנו עושים במהלך חיינו, ולכן, לפני רכישת רכב, עלינו ללמוד היטב את כל האפשרויות העומדות בפנינו, ובעיקר לדעת מה לחפש ואיך לא "ליפול בפח" של איזושהי הונאה או עוקץ.

כיצד מכון טסטים תל אביב יכול לעזור לכם עם בדיקת רכב לפני קניה?

יש לוודא שהפרטים השונים (שם, מספר זיהוי, כתובת מגורים) בתעודת הזהות תואמים את הפרטים המופיעים ברישיון הרכב. כמו כן, בדקו כי הרכב עבר טסטים בהתאם לנדרש כל שנה, וכי כל התקלות המצוינות טופלו בזמן. אם אתם לא בטוחים לגבי המידע שנמסר לכם על ידי המוכר, אתם יכולים לגשת את מכון טסטים מורשה והם ישמחו לערוך לרכב שלכם בדיקה מקיפה, לבדוק את תקינות הרכב ואת כל הפרטים המצויים הרישיון רכב. לפני כל החלטה חשובה הקשורה לרכב שלכם, או רכב שאתם רוצים לרכוש, אל תסתמכו על דעתכם האישית, פנו לאנשי מקצוע מומחים, וקבלו מהם את ההערכה הטובה ביותר.

אילו שירותים נוספים ניתן לקבל במכון טסטים?

חוץ בעריכת בדיקת רכב לפני קניה, תוכלו לערוך טסט לרכב בכל מכון טסטים תל אביב בעל רישיון מתאים מטעם משרד התחבורה. ישנם מאפיינים ידועים מראש שבודק מכון הטסטים במהלך הבדיקה, ועל הרכב לעבור בהצלחה כל אחת מהבדיקות הבאות:

מערכות תאורה ואיתות – מכון הרישוי יבדוק את תקינות כל הנורות ברכב ואת תקינות האותות.

בלמים – במבחן הרכב יעבור בדיקה יסודית של מערכת הבלמים. וכאן חשוב לציין כי זו היא אחת הבדיקות החשובות עבור הרכב שלכם.

מגבי שמשות – זה אולי נראה כמו בדיקה לא כל כך הכרחית, אבל גם למגבים לרכב יש תפקיד חשוב, ובלי שהם יתפקדו כראוי, כנראה שלא תצליחו לראות לאן אתם נוסעים.

הגה וצירים – מערכת היגוי ומערכת צירי הרכב יבדקו אם ההגה "נוקשה" ומתנגד יותר מדי, או יותר נכון להיפך – כל תוצאה משפיעה על הנהיגה שלנו.