בדיקות שתוכלו לבצע דרך מכון רישוי מומלץ תל אביב

אם אתם צריכים להגיע אל מכון רישוי מומלץ תל אביב, אתם יכולים להגיע לאחד הסניפים של דינמומטר שנמצא במרכז. אתם ניגשים לבדיקה מנוחות רכבכם, כאשר בכל מסלול ישנם בוחנים מקצועיים שעוזרים לפשט ולהאיץ את תהליך הרישוי, ואתם תמתינו זמן קצר בלבד לתוצאות המבחן. כל עמדות הבדיקה ממוחשבות ומצוידות במיטב הציוד הקיים בארץ. יחס אישי וחם מחכה לכל אחד מהמבקרים במכון דינמומטר.

אילו בדיקות ניתן לערוך דרך מכון רישוי מומלץ תל אביב?

בדיקות רכב לפני רכישה- באמצעות מכון רישוי מומלץ תל אביב תוכלו לבצע בדיקות לפני רכישת רכב לכל סוגי הרכבים. בדיקת רכב לפני רכישה כוללות את הבדיקה המקיפה ביותר לרכב הכוללת את כל המערכות הטכניות והמכאניות של הרכב. הבדיקה לפני רכישה מתבצעת על ידי בדיקה בטכנולוגיית בדיקות הרכב החדישות והטובות ביותר. הציוד ידידותי לסביבה והבדיקות מתבצעות על ידי אנשי מקצוע מהימנים ומומחי בדיקות רכב. לאחר סיום הבדיקה, הלקוח מקבל דוח מפורט ביותר הכולל את תוצאות הבדיקה ומצב הרכב.

הכנות לקראת החורף- החורף מגיע, ואיתו גשם, כבישים רטובים וחלקים מהגשם. תמיד כדאי לכם לקבוע את רמת הבטיחות של הרכב שלכם לפני החורף. בבדיקה זו נבדקות מערכות הבלימה, החשמל, כל מערכת ההיגוי, כיוון פרונט ועוד חלקים ומערכות חשובות ברכב. הקפיצים, הבולמים, הצמיגים ושאר חלקי הרכב נבדקים. בדיקת חורף מקיפה חד משמעית יכולה להציל חיים.

כיוון פרונט- במכון לרישוי תוכלו לערוך בדיקת כיוון פרונט לרכב שלכם. המכונית שלכם נפגעה במהלך הנסיעה מהשוליים? פגעתם בשוליים בזמן נהיגה? האם הרכב עבר תאונה? האם הצמיגים בלויים? חשוב שתעשו בדיקת כיוון פרונט. חזית לא נכונה פוגעת ביציבות ובטיחות הרכב ועלולה לגרום לתאונה.

בדיקת הרכב לאחר התאונה

לפי החוק, כל רכב המעורב בתאונה חייב לעבור בדיקה מלאה ויסודית לפני החזרה לכביש. דינמומטר עורכים בדיקות לאחר תאונות, והן מתבצעות על ידי מיטב מומחי הרכב ואנשי המקצוע תוך שימוש בציוד חדיש ואמין. מכון הרישוי הוא היחיד בעל הסמכה לתת אישור לרכב שלכם לחזור לנסיעה, רק לאחר שקיבלתם אישור כי הוא בטיחותי, ולא מסכן לא אתכם ולא אחרים. אז אם אתם מחפשים מכון רישוי אמין, צרו קשר עם דינמומטר.