בדיקות רכבים של מכון רישוי רעננה

ראשית, על מנת לפעול באופן חוקי על מכון רישוי רעננה יש לקבל אישור ממשרד התחבורה. זאת על מנת למנוע מצב של חוסר פיקוח על עבודת המוסדות, הנחשבים לאחד הגופים החשובים בתחום התחבורה בישראל. מכון רישוי מוסמך יכול לערוך שני מבחנים פופולריים ונדרשים לבעלי רכב בישראל. הראשון מתייחס לאיכות המכוניות הנוסעות בכבישי ישראל. השני נוגע לבדיקת בטיחות לפני רכישת רכב חדש, כלומר בדיקת הרכב לפני קנייה. מכון דינמומטר מתמחה בביצוע בדיקות רישוי יסודיות על פי כל החוקים הנדרשים.

מה נכלל בבדיקות רכבים של מכון רישוי רעננה?

למעשה, שתי הבדיקות דומות בתוכן ולכן שתיהן מבוצעות באותו מקום. תפקידם זהה – בדיקת התאמת הרכב לנהיגה. מבחנים שנערכים על ידי מכון רישוי רעננה כוללים:

  • שירות בלמים
  • עוצמת אור נכונה בפנסים
  • מצב מערכת הצירים
  • בדיקת מצב ההגה
  • תפעול מערכת החשמל
  • מצב הצמיגים וכיוון הגלגלים
  • בדיקת זיהום אוויר

אילו שירותים נוספים ניתן לקבל במכון הרישוי?

מוסד הרישוי, בהגדרתו הבסיסית, נועד כאמור, להבטיח שכלי רכב העוברים בו כשירים לנהיגה ואינם מסכנים את בעליהם ושאר משתמשי הדרך. עם זאת, במוסדות כאלה ניתן למצוא שירותים שימושיים נוספים שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר. אחד השירותים המבוקשים ביותר הוא ייצור לוחיות רישוי. לכל רכב לוחית רישוי משלו למניעת זיוף ושכפול זהות. אבל מה קורה כשהלוח מתמוטט, נשבר או סתם נופל ונעלם? גורם הרישוי המוסמך יכול להנפיק לוחית רישוי חדשה, כמובן, בהתאם להיתר מיוחד אותו יצטרך להציג בעל הרכב. במכון הרישוי פועל גם שמאי רכב. שמאים אלו יכולים לקבוע את מחירו של כל רכב לפני מכירה, להעריך את עלות התיקונים הכוללת שהרכב זקוק ובהתאם, היקף הנזק שנגרם לרכב במקרה של תאונה. ברוב המקרים, שמאים מסוכנות רישוי מורשית יהיו אובייקטיביים ואמינים בדיוק כפי שאתם צריכים .דינמומטר הוא מכון מוסמך ומרשה, אם כל האישורים הנדרשים של משרד התחבורה. אז אם אתם זקוקים לבדיקה לפני קניה של הרכב, או בדיקת בטיחות לרכב הקיים שלכם, הגיעו את מכון דינמומטר והם ישמחו לתת לכם שירות אמין, יסודי ומקצועי.