מכון טסטים בתל אביב

כשאנחנו מדברים על בדיקת רכב, אנחנו מתכוונים לבדיקתו על ידי מכון טסטים בתל אביב שמתמחה בביצוע בדיקות טסט ובדיקות רכבים לפני קניה. אם אתם לא סומכים על מוסך רגיל שיבדוק לכם את הרכב, ישנם מכוני טסטים מאושרים על ידי משרד הרישוי שיכולים לבחון את הרכב לעומק עבורכם, וכמובן לוודא עבורכם כי הרכב יעבור טסט ללא בעיה. דינמומטר, מכון מורשה מקצועי, יעביר את הרכב שלכם מספר בדיקות כדי לראות שהוא עונה על הדרישות למעבר טסט.

באילו סוגי בדיקות משתמש מכון טסטים בתל אביב?

מכון טסטים בתל אביב עשוי להשתמש בבדיקות ידניות או אלקטרוניות, או בשילוב של השתיים.  לא רק שחשוב לוודא שבדיקת הרכב מתבצעת בצורה אמינה, מקיפה, מקצועית ואחראית, אלא שהמחיר הוא גם גורם שיש לקחת בחשבון. אם אתם לקראת רכישת רכב יד שניה, אתם יכולים לנסות להעריך את מצבו של  הרכב באופן עצמאי על ידי ביצוע השלבים הבאים:

  • ערכו בדיקה מקיפה לשלדה של הרכב בחיפוש אחר שריטות, מכות, חלודה או פגיעות נוספות.
  • בדקו את הפונקציונליות של כל הדלתות והחלונות; בדקו את הפנסים הקדמיים, הפנסים האחוריים ואורות לוח המחוונים.
  • הסתכלו מתחת למכסה המנוע. אתם צריכים לראות מנוע "נקי" ומתוחזק היטב.
  • סובבו את המפתח בהצתה ובדקו את תכונות ההתנעה, הנעילה, הקירור, ההיגוי ושאר תכונות המכונית.

לאחר קבלת הערכה חיצונית של המכונית, מומלץ לבדוק שוב כמה הליכים פורמליים:

  • חשוב לוודא את זהות המוכר ואת הבעלות שלו על המכונית.
  • ודאו שהדגם, הנפח, ראש הצילינדר ושנת הייצור של הרכב תואמים לאלה הרשומים ברישיון. וודא גם את תאריך הבדיקה ומספר הבעלים.

מחפשים לקנות רכב, אבל לא יודעים מה לחפש

בשל המיסים הרבים הקשורים לרכישת רכב חדש בישראל, עלות רכישת הרכב יכולה להיות גבוהה במיוחד. מכון טסטים בתל אביב בעל מוניטין יכול לחסוך מכם קניית "חתול בשק" ומהמצוקה הרגשית הנלווית לכך. מצבו הטכני של הרכב, לרבות מצב המנוע, מערכת הבלמים, מצב הגלגלים (כולל האיזון), קצב הפקת פליטת הגזים והאם הרכב עבר תאונה או לא. כולם חלק מהבדיקה אותה כדאי לערוך דרך המכון המקצועי דינמומטר.