הפרטים החשובים לדעת בעת רכישת הרכב

בדיקת רכב לפני קניה היא שלב חובה לקניית רכב משומש מכל סוג שהוא. הוא כולל פריטים רבים המאפשרים לכם להיות בטוחים כי רכב שאתם רוכשים הוא באמת מה שהציגו לכם. מכון דינמומטר מבצע בדיקה מקיפה עבור רכבים מכל הסוגים, לפני רכשה, כך שבסיום הבדיקה תקבלו דו"ח מפורט בו יהיה רשום מצבו העדכני של הרכב, ואתם תוכלו לראות מה אתם קונים.

בדיקה חזותית של מראה המכונית

אתם יכול להעריך את המצב הטכני של מכונית משומשת בעצמכם, לפני שאתם ניגשים לבדיקה מסודרת במכון, לפי מספר נקודות

  • עבודות צבע, מראה;
  • מצב הסלון;
  • גיאומטריית גוף הרכב;
  • מאפיינים דינמיים (שליטה, בלימה, האצה ועוד).

שקלו אותם ביתר פירוט, החל מהמראה של המכונית. העריכו את המראה הכללי של המכונית: מצב הפנסים, הזכוכית, המראות, החלקים של הרכב. לא צריכים להיות שריטות, ערפול, חלודה. מרכיב נפרד בבדיקת מראה הרכב הוא מצב הצמיגים. העריכו את שחיקת הצמיגים, עומק הדריכה, בלאי הקצוות, גלו את שנת הייצור של הצמיגים. ודא שאין סדקים, חתכים, עקבות תיקון. בדקו אם החיבורים והרווחים בין הדלתות, מכסה המנוע, תא המטען ושאר חלקי גוף הרכב. האם הם אחידים, אם הם סימטריים, אם הם נסגרים בקלות. אם יש צורך במאמץ, אם אתם רואים אי התאמות, כדאי לבדוק את הנושא לעומק.

בדיקת פנים המכונית הוא גם שלב חשוב

לפי מצב הפנים, ניתן להבין כמה זמן המכונית הייתה בשימוש, וגם האם הכל תקין עם נוזלים טכניים, האם יש נזילות. אתם צריכים להרגיש נוח על המושב, יובש מתחת לשטיח. שלב חשוב בבדיקת הפנים הוא נוכחותן של כריות אוויר. אם רואים שהחלפת ריפוד המושבים או השמשה, צבע התקעים אינו תואם את פלטת האבזור הפנימית – סביר מאוד שהמכונית נקלעה לתאונה קשה בה פעלו כריות האוויר. לאחר בדיקת הפנים, כדאי להמשיך ולערוך בדיקת רכב לפני קניה באופן מקצועי. מכון דינמומטר יערכו בדיקה מקיפה לכל המצב הטכני והמכני של הרכב, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים רכב תקין. אז אל תסתמכו רק על הבטחות של המוכר, גשו אל דינמומטר!