חשיבות בחינת החלקים הפנימיים של הרכב על ידי אנשי מקצוע

כאשר בודקים רכב דרך מכון בדיקת רכב לפני קניה, חשוב לשים לב לחלק הפנימי. קודם כל, כדאי להעריך את מצב ההגה, כמו גם אטמי הדלת. מטבע הדברים, אלמנטים אלה של המכונית אינם מצביעים ישירות על קילומטראז', אלא עוזרים ליצור רושם כולל. האפשרות הטובה ביותר כוללת השוואת מצב הפנים של מספר מכוניות מאותו מותג. מאחר ולכן סביר להניח אין לכם את הידע הנחוץ לכך, מומלץ לגשת אל מכון דינמומטר אשר ישמחו לעשות את ה הערכה הזו עבורכם.

האם המכון עורך גם נסיעת מבחן?

אחד השלבים של בדיקת רכב דרך מכון בדיקת רכב לפני קניה הוא נסיעת מבחן. במהלך הנסיעה יש לוודא שאין רעידות, הקשה וקולות זרים אחרים. לא פחות חשוב לשים לב לנקודות כאלה:

  • אם המכונית מצוידת בתיבת הילוכים ידנית, חשוב לבדוק שהעברת ההילוכים לא תצריך מאמץ רב;
  • בנוכחות תיבת הילוכים אוטומטית, המעבר צריך להתרחש בצורה חלקה ובעדינות ללא טלטולים בולטים.

מיטב המומחים של מכון הבדיקה מייעצים לשחרר את ההגה במהלך נסיעת מבחן על שטח שטוח. אם המכונית וההגה מכוונים כראוי, המסלול יישמר. אם המסלול משתנה, כדאי לשים לב למיקום הגלגלים. זה יכול להיות גם בגלל חוסר איזון או צמיגים מנופחים בצורה לא אחידה.

דקויות נוספות בעת קניית רכב

לא מספיק לבדוק רק את הרכיבים והמערכות העיקריים המעידים שהרכב תקין. חשוב לזכור לבדוק גם נקודות חשובות נוספות כמו:

  • זמינות של סט מסמכים שלם עבור המכונית;
  • סט מפתחות מהמפעל.

מוכרים טובים מציעים ג'ק יחד עם המכונית, כמו גם צמיג רזרבי וערכת כלים. מטבע הדברים, רגעים כאלה אינם אומרים דבר על מצב המכונית או הקילומטראז' שלה, אך הם מדגימים את יחסו של המוכר ואת הדיוק שלו. האפשרות האידיאלית היא ההזדמנות ללמוד את התיעוד מהמוסך של הרכב. זה יעזור להעריך את היסטוריית התיקונים של המכונית ולקבל את ההחלטה הסופית על רכישתה. לא פחות חשובה היא התקשורת המקדימה עם בעל הרכב. יש צורך לשאול כל שאלה של עניין לגבי הקילומטראז', השתתפות בתאונה, נוכחותן של תקלות מסוימות. על המוכר לתת תשובות מלאות וכנות. אחרת, אתם אפילו לא צריכים לחשוב על בדיקת המכונית. אם התקשורת עם הבעלים לא העלתה ספקות, כדאי להסכים על אבחון הרכב דרך מכון בדיקת רכב לפני קניה ונסיעת מבחן. בקניית רכב חדש או משומש יש לשים לב במיוחד לבדיקה יסודית. הודות לגישה אמינה ומקצועית של מכון דינמומטר, אתם תהיו בטוחים בשירות הטכני של כל המערכות של הרכב הנבחר.