לגלות את ההיסטוריה האמינה של הרכב – זה אפשרי אצלנו

ישנם מספר שירותים שיעזרו לקונה לגלות את ההיסטוריה האמינה של המכונית, כאשר אחד מהם הוא מון בדיקה לרכב. במכונים אלו אתם יכולים לגלות את המידע העיקרי הדרוש על מנת להגן על עצמכם מפני פעולות של רמאים או בעלי רכב חסרי מצפון. מכון בדיקה דינמומטר מתמחים בבדיקת רכבים לפני קניה, ישמחו לספק לכם את המידע האמין ביותר על הרכב שאתם מעוניינים בו.

מה נכלל בשירות האבחון?

אבחון דרך מכון בדיקה לרכב מבוצע רק לעתים רחוקות על ידי קונים פוטנציאליים, המעדיפים להתמודד בכוחות עצמם. זאת בשל העובדה שהבדיקה עולה כסף, שלא כל אחד רוצה להוציא. אבל זו היא טעות שיכולה לעלות ביוקר. למעשה, רק בדיקה מקצועית תגלה בעיות נסתרות. לכן, אתם לא צריך לחשוב על איך לאבחן רכב בעת הקנייה. הליך זה יכול להתבצע בתחנת שירות מאומתת באופן מקצועי.

לדוגמה, במכונית אחת הדלתות נסגרת גרוע יותר מהאחרות. המוכרת מבטיחה שהיא התיישבה, היא נקרעה בכיוון ההפוך על ידי הרוח ועוד. במקרה זה, ייתכן שהבעיה היא שהמכונית הייתה בתאונה. דלת שנסגרת בצורה גרועה היא רק ההד שלה.  מכון זה יבצע אבחון ויזהה הפרה אפשרית של הגיאומטריה של גוף הרכב.

מה כוללת בדיקת הרכב?

בדיקת נאותות משפטית היא הדבר הראשון שכדאי לשים לב אליו לפני רכישת רכב. יחד עם זאת, אין להוזיל מהבדיקה הטכנית של המכונית. בדיקה בעזרת מכון בדיקה לרכב מגלה את ההיבטים הבאים:

  • פגמים בציור;
  • מצב הצמיגים;
  • פעולת מנוע;
  • נוכחות של קורוזיה;
  • החלפת חלקי גוף;
  • תיקון אחרי תאונה.

במהלך בדיקה במקום ניתן למצוא פגמים נוספים שניתן לזהות בצורה הטובה ביותר לפני קניית רכב משומש. דיאגנוסטיקה מקיפה לרכב לפני קנייה, כאשר מדובר בבדיקת הרכב מכל עבר, כולל בלאי חלקים. סורקים אוטומטיים יאפשרו לאנשי המקצוע לאבחן את פעולת מערכות המכוניות, לבדוק את ה"מילוי" האלקטרוני שלה. אז כפי שניתן לראות, לא כדאי לכם לוותר על בדיקה מקצועית לרכב שלכם, כדי לא ליפול על רכב בעל תקלות יקרות יותר בעתיד. צרו קשר עם דינמומטר או פשוט הגיע למקום!