מכון רישוי טסט בתל אביב

פעם בשנה עליכם להביא את רכבכם אל מכון רישוי טסט בתל אביב כדי שגורמים רשמיים יוכלו לוודא שהרכב כשיר לנסיעה בכבישי הארץ. זהו נוהל תפעול סטנדרטי עבור נהגי ישראל. נהגים רבים חוששים שהרכבים שלהם לא יעברו את הבדיקה ובמקום זאת יזדקקו לתיקון יקר. אבל אם תשקיעו זמן ומאמץ לפני הטסט כדי לטפל ברכב, אתה עשויים לחסוך לעצמכם זמן וכסף על ידי מעבר הטסט מהפעם הראשונה. ניתן לעשות זאת על ידי הכנת הרכב לטסט בעזרתם של המומחים של מכון דינמומטר.

ממה בעצם מורכבת בדיקת רכב של מכון רישוי טסט בתל אביב?

הדבר הראשון שיש לזכור הוא שבשנה הראשונה לאחר רכישת רכב חדש לא תדרשו לבצע את הטסט אלא תחויבו רק בעלות אגרת הרישוי. ישנן שתי בדיקות שנתיות שבעלי רכב עם רכבים מעל 19 שנים חייבים לעבור. על מנת להבטיח את שלומם של הנהג, הנוסעים ושאר הנהגים בכביש, הרכב חייב לעבור סוללת בדיקות לפני שייחשב כשיר לנסיעה. במידה והמכונית לא תעבור את הבדיקה, תצטרכו לשלם עלות בדיקה נוספת.

אילו בדיקות על הרכב לעבור בזמן הטסט?

  • מבחן הבלמים מבטיח שמערכת הבלימה של הרכב פועלת בצורה תקינה, וזה חיוני מכיוון שבלמים פגומים מהווים סיכון רציני הן לנהגים והן להולכי רגל.
  • נהגים רבים מתעלמים ממגבי שמשות כבעיה קטנה, אך שמירה על תקינותם היא הכרחית. לא תוכלו לראות היטב את הכביש שלפניכם אם המגבים ומערכת התזת המים שלכם לא פועלים כהלכה.
  • יש לבדוק את כל האורות והאותות של המכונית כדי לוודא שהם פועלים כראוי.
  • יש לבצע בדיקת כיוון פרונט.
  • מערכת הפליטה של כל רכב היא מקור לזיהום אוויר שכן היא משחררת חומרים מזיקים לאטמוספירה. הבדיקה מוודאת שפליטת הגז מתבצעת ללא תקלות ושהמגבלה החוקית לפליטת גז מתקיימת.
  • כל צמיג וצמיג ברכב, כולל הרזרבי, נבדק לבלאי, סדקים וחורים במסגרת הבדיקה.

אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן וכסף ביום הטסט, זה האינטרס שלכם להכין את הרכב לבדיקה של מכון רישוי טסט בתל אביב. הסיכויים לעבור את המבחן במהירות ובקלות גדלים אם תעניקו לרכב שלכם תשומת לב עקבית לאורך כל השנה, תטפלו בו כשהוא זקוק לו ותפתרו כל בעיה בהקדם האפשרי. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מעבר טסט בקלות? צרו קשר עם דינמומטר!