מוסך בדיקה לפני קניה

בדיקה של מכונית במסגרתו של מוסך בדיקה לפני קניה הינה שלב חשוב והכרחי בתהליך קניית רכב משומש. אבל רגע לפני שתשלמו כמה מאות שקלים, נסו לערוך בעצמכם כמה בדיקות קטנות שיכולות לתת לכם מושג טוב לגבי המכונית שבחרתם. אחר כך, נשמח אם תגיעו גם אלינו – חברת דינמומטר מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, המקפידים על ביצוע כל עבודה עד הפרט האחרון וכמובן – על מתן שירות אדיב ואמין לכל לקוח.

 

מדריך: איך לבדוק רכב כמו מקצוען, לפני שנכנסים למוסך בדיקה לפני קניה

 

רגע לפני שמגיעים למכון הבדיקה, מה תוכלו לגלות בעצמכם על המכונית שבחרתם?

אחד הדברים שהכי חשוב לבדוק לפני קניית רכב משומש – הוא המצב המכאני שלו. להבדיל מקניה של רכב חדש – אז אתם יודעים בדיוק מה קיבלתם, לפני שהרכב נסע אפילו קילומטר אחד, מכונית משומשת מגיעה אליכם עם חוויות ומזכרות מהבעלים הקודמים. אבל יש גם לא מעט בדיקות מקדימות תוכלו לעשות בעצמכם – גם אם אין לכם שום ידע מכאני ועל סמך הממצאים שתגלו – תחליטו האם להמשיך למכון הבדיקה, או למכונית אחרת:

 

  • בדקו את מספר הבעלים הקודמים המופיע ברישיון הרכב.
  • בדקו את תקינות לוח השעונים – כאשר הרכב מונע וגם את מצב הריפוד של לוח השעונים.
  • בדקו את ריפוד הגג. אם הוא פגום, ייתכן שזה מעיד על פירוק ותיקון הגג.
  • וודאו שצבע הרכב אחיד, או האם יש סדקים, חלודה וכו'.
  • ודאו שהפנסים האחוריים והקדמיים תקינים.
  • כעת עברו לבדיקת המנוע: התניעו את הרכב, בדקו האם המנוע משמיע רעשים חזקים וחפשו נזילות מתחת לרכב. מנוע מרעיש בחוזקה מעיד על בלאי גבוה. זכרו שגם נסיעה קצרה היא בדיקה מצוינת.

 

בדיקה מקצועית במסגרתו של מוסך בדיקה לפני קניה תיתן לכם שקט נפשי

חברת דינמומטר ביצעה למעלה מ- 10,000,000 בדיקות רישוי, קנייה ומכירה. החברה מעסיקה את אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים אשר מקפידים על ביצוע כל עבודה עד הפרט האחרון וכמובן – על מתן שירות אדיב ואמין לכל לקוח.

 

מצאתם את הרכב שחלמתם עליו? התאהבתם בעיצוב והצבע? הצמיגים חדשים? הצבע המבריק? לצערנו, זה עדיין לא מספיק.

בדיקה מקצועית של רכב מיד שניה על ידי מכון בדיקה לרכב, תחסוך לכם הרבה כסף ועוגמת נפש. המכונים הוותיקים של חברת דינמומטר ישמחו להעמיד לרשותכם את מיטב ניסיונם ואת אנשי המקצוע שיספקו לכם בדיקה מקיפה ומקצועית והרבה שקט נפשי.

 

הגעה אל מכון בדיקה לרכב – כמה זה באמת נחוץ?

 

רובנו אוהבים לחשוב כמה פעמים טובות לפני כל הוצאה כספית ולכן, אפילו לפני שאנחנו ניגשים אל מכון בדיקה לרכב, לפני קניה של רכב משומש, אנחנו חושבים פעמיים. יחד עם זאת, חשוב יהיה לזכור כי אין תחליף לבדיקה מקצועית המתבצעת במכון מורשה, המצויד בכל כלי האבחון ובאנשי המקצוע ברמות הגבוהות ביותר.

 

ההתמחות של הצוותים במכוני הבדיקות היא בגילוי תקלות ובעיות לקראת קניית רכב יד שנייה. תוצאות הבדיקה במכון מהוות גם בסיס חשוב למשא ומתן על מחיר הרכב. המסמך המסכם את הבדיקה הוא מסמך מחייב לכל דבר – גם משפטית ומעל הכל, הבדיקה מספקת לקונים שקט נפשי ומוודאת המשך שימוש בטוח ברכב.

 

בבדיקת רכב לפני קניה בודקים רישיונות ובעלות על הרכב, מספר שילדה ומספר מנוע תואמים לרישיונות, בדיקת בלמים, בדיקת נזילות מהמנוע, בדיקת מרכב (שאסי), בדיקת אביזרים, בעיות איזון, בדיקת חוץ הרכב תיקוני צבע אם נעשו ומדוע, האם מסתירים ע"י צבע פגיעה חמורה ברכב.

 

בסיום הבדיקה, הלקוח נפגש לשיחה עם בוחן הרכב לצורך קבלת סקירה מלאה ומפורטת על ממצאי הבדיקה ומצב הרכב, ומקבל לידיו דו"ח מפורט, המיועד לאפשר לו להחליט בצורה מושכלת ושקולה – האם כדאי להשקיע ברכב, לקנות אותו, או פשוט לוותר עליו ולהמשיך לחפש.

 

מכון בדיקה לרכב – המכון שמשקיע בכם

 

חברת דינמומטר מפעילה שלושה מכוני בדיקה ורישוי בתל אביב ועוד שני מכונים – ברעננה ובירושלים.

החברה משקיעה רבות בציוד חדיש ובהכשרה של צוות איכותי – לרשות הצוות של חברת דינמומטר עומד הציוד החדיש והאיכותי ביותר לצורך הבדיקות, יחד עם ניסיון רב שנים של החברה בתחום וכל אלה מאפשרים לצוות לבצע עבודה ברמה גבוהה של שירות ואמינות.

 

קניית רכב היא אירוע משמח ומרגש בדרך כלל, המלווה באופן טבעי גם בחששות – לרוב ההשקעה יחסית גדולה וכשקונים רכב משומש, חשוב לוודא שלא קונים חתול בשק. אז איך עושים את זה?

רשת מכוני הבדיקה והרישוי של דינמומטר, המהווה מכון בדיקת רכב לפני קניה, מציעה לכם כמה טיפים לתהליך הקניה, זאת בכדי לוודא שקניית הרכב תהיה באמת חוויה משמחת.

 

מוסך בדיקה לפני קניה

 

מה עושים עד שמגיעים אל מכון בדיקת רכב לפני קניה

 

  • פגישה ראשונה עם המוכר, כדאי שתתקיים בביתו, או במקום העבודה שלו – כך תוכלו לאתר אותו בקלות גם בהמשך.
  • ודאו שהמוכר הוא גם בעל הרכב, ע"י השוואה פשוטה של שם, מספר תעודת זהות, כתובת מגורים – בין תעודת הזהות, לבין רישיון הרכב.
  • אם המוכר אינו בעל הרכב הרשום, ודאו שיש בידו יפוי כוח.
  • בדקו את רישיון הרכב: כמה זמן הרכב נמצא בבעלות הנוכחית? למה הוא מוכר דווקא עכשיו?

 

בשלב הבא, תוכלו לבצע כמה בדיקות נוספות בכוחות עצמכם:

  • מצב צבע הרכב, מצב לוח השעונים, נהיגת מבחן קצרה שתיתן לכם מושג על מצב ההגה והגיר ועוד.
  • אם החלטתם להתקדם בתהליך הקניה, זה הזמן לגשת עם הרכב למכון הבדיקה.

 

חשוב שזה יהיה מכון שאתם בחרתם ולא המוכר. קחו את הרכב רק אל מכון בדיקת רכב לפני קניה שהינו מורשה על ידי משרד התחבורה, וכזה שמספק אחריות על תוצאות הבדיקה. בנוסף לבדיקה המכאנית, ירשמו במכון גם את מספר השלדה והמנוע הקיימים בגוף הרכב. יש לשמור את הרישום ולוודא שיש התאמה מלאה בין הנתונים הרשומים לאלו שיופיעו בשטר המכר. לבסוף תקבלו טופס סיכום של בדיקת הרכב, בו יצוינו הליקויים, והערכה על עלויות התיקונים. אם גם השלב הזה עבר לשביעות רצונכם – המשיכו למוסך ובקשו הצעת מחיר לתיקונים.

 

לשקט הנפשי שלכם – בדיקה מקצועית לפני קניית רכב

מכוני הבדיקה של רשת דינמומטר ישמחו לקבל אתכם ולתת לכם את מיטב השרות המקצועי והמיומן, המתבצע עם ציוד חדשני בשלושת המכונים בתל אביב או בשני המכונים בירושלים, או ברעננה. מכוני דינמומטר פועלים בישראל כ- 50 שנה והינם מורשים ומוסמכים.