מכון לבדיקת רכב לפני קניה ברעננה

רכבים מיד שנייה נמכרים ברחבי הארץ בכל יום, בטווח רחב מאוד של מחירים: החל מאלפי שקלים בודדים ועד לעשרות אלפי ויותר. כמעט תמיד מדובר בהוצאה משמעותית, שעלולה להיות מלווה במתח – האם קניתם רכב איכותי? האם פספסתם משהו בזמן הבדיקה ועכשיו תצטרכו לרוץ עם הרכב למוסך כל יומיים ולהוציא עליו הון קטן?

כדי להבטיח את השקט הנפשי שלכם ולוודא שעשיתם עסקה טובה ומשתלמת, חברת דינמומטר תבצע בעבורכם בדיקת רכב לפני קניה רעננה, זאת בליווי של שירות מקצועי ואדיב מידיהם של אנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים.

 

מה אפשר לעשות לפני שמגיעים אל בדיקת רכב לפני קניה רעננה?

 

קצת לפני שתגיעו למכון לשם בדיקת רכב לפני קניה רעננה, תוכלו לבצע כמה בדיקות בעצמכם:

  • שאלו את בעל הרכב מאיזה יד הוא, מי היו הבעלים הקודמים, כמה זמן הרכב ברשותו, מדוע הוא מוכר אותו, האם יש תקלות שעליכם להכיר, האם היו תאונות בעבר, וכדומה.
  • בדקו את מצב הרכב והתאמתו לצרכים שלכם. זאת לרבות מצב החלל הפנימי, בדיקה בסיסית של המנוע למיטב הבנתכם, ונסיעת מבחן קצרה להתרשמות מחוויית הנהיגה.
  • בדקו את מצב הצבע של הרכב, חפשו סימני חלודה, שפשופים וגוונים משתנים בצבע – העלולים להצביע על תאונה, שבעל הרכב אולי ניסה להסתיר.
  • בתוך הרכב – בדקו את תקינות המזגנים, החלונות, הנעילה והשעונים. בדקו שהסטרטר תקין ושהמנוע אינו משמיע רעשים משונים, ודאו שנוח לכם לשבת בתוך הרכב ולנהוג, שידית ההילוכים נוחה, שהדוושות מגיבות כראוי.

 

במידה וכל אלה התבררו כתקינים – גשו למכון, או מוסך מורשה והביאו את הרכב לבדיקה מקצועית ומיומנת, שתגלה לכם את כל מה שאפשר לגלות רק עם המכשור המתאים והניסיון הרלוונטי.

חברת דינמומטר מבצעת בדיקת רכב לפני קניה ברעננה, או במכונים שלנו בתל אביב ובירושלים, ע"י צוות ותיק ומקצועי של בוחנים, הנעזר במערכות מתקדמות לאבחון תקלות. עם סיום הבדיקה, תקבלו דו"ח מפורט, שיעזור לכם להחליט סופית אם לרכוש את הרכב, או לעבור הלאה. הצוות המיומן של דינמומטר מבצע גם בחינות רישוי (טסטים), כיווני פרונט ועוד.

 

כל בעל רכב בישראל, חייב לעבור לפחות פעם אחת בשנה את החוויה הלא כל כך אהובה על רובנו – טסט לרכב. אם זה בגלל השעות הארוכות שמתבזבזות, הסכום שצריך לשלם, חוסר הוודאות לגבי תוצאות הבדיקה – בדיקת טסט לרכב היא תענוג קטן מאוד. אבל תרשו לנו לנסות לשנות את דעתכם. כשתגיעו לבדיקה במסגרתו של מכון טסטים רעננה – של חברת דינמומטר, שם מחכים לכם מיטב אנשי המקצוע, הנעזרים בציוד החדיש ביותר, וערוכים למתן שירות אדיב ואמין.

 

 מכון טסטים רעננה

מה עושים רגע לפני שמגיעים אל מכון טסטים רעננה?

 

אחת הסיבות שרובנו לא אוהבים לגשת לטסט, היא זמני ההמתנה הארוכים. ככל שהמכונים משתדלים לעבוד ביעילות ובמהירות – עדיין חשוב שתיערכו ותפנו לכם כמה שעות טובות ליום שבו אתם ניגשים לטסט.

כשאתם ערוכים מראש ומודיעים בעבודה על התאריך, שאתם צריכים לפנות לצורך העניין – יהיה קצת יותר קל ופחות לחוץ לעשות את התהליך.

לכל מכון טסטים רעננה, או בכל עיר אחרת, חשוב לזכור להגיע מוכנים – להביא אתכם את טופס האגרה המשולם – אגרת רישוי משולמת, חתומה על ידי הבנק, תעודת זהות תקינה של בעל הרכב, או ייפוי כוח של בעל הרכב – אם הוא לא מגיע בעצמו לטסט. כל ההכנות המקדימות האלה, יחסכו לכם זמן ועוגמת נפש.

 

דבר אחרון וחשוב – לבדוק את הרכב לפני הטסט. אמנם כולם מגיעים למכון הטסטים, כדי שיבדקו שם את הרכב ויגידו לכם מה לא בסדר איתו, אבל בדיקה מקדימה, לפני הטסט, במוסך בדיקה או במכון בדיקה – תחסוך לכם את הצורך לחזור לעוד טסט ולשלם עליו שוב.

 

מכון טסטים רעננה שדוגל בשירות אישי ואיכותי

הדרך הנעימה לעבור את הטסט לרכב, תעבוד בבחירתו של במכון עם תודעת שרות גבוהה שעושה הכל כדי לקצר לכם את זמני ההמתנה. במכון דינמומטר ברעננה פועלים 4 מסלולי רישוי, הפועלים במרבית שעות היום, כדי לקצר את משך ההמתנה. בכל מסלול 5-4 בוחנים המייעלים ומזרזים את תהליך בדיקת הרישוי.

מכון דינמומטר מאופיין באנשי הצוות המקצועיים והאדיבים שגורמים לכל לקוח להרגיש בבית ולחזור שוב.

 

כבר הגיע הזמן? כבר צריך לעשות טסט לרכב? אם גם אתם אוהבים לחסוך זמן ולעשות הכל ביעילות, כדאי להתכונן מראש כראוי ולבחור מכון רישוי רעננה, שייתן לכם שרות מצוין, יקל על התהליך ויעשה הכל כדי לקצר את זמני ההמתנה. מכון הרישוי של רשת דינמומטר ברעננה, מפעיל מספר מסלולים, בכל אחד מהם פועלים מספר בוחנים – כולם מוסמכים ומורשים מטעם משרד התחבורה וערוכים לתת לכם שרות אדיב, אמין ומקצועי.

 מכון טסטים רעננה

איך להתכונן לקראת הטסט במכון רישוי רעננה

טסט לרכב, הנקרא גם בדיקת רישוי שנתית, הוא בדיקה הנדרשת על פי חוק שנועדה לוודא שהרכב שלכם תקין ובטוח לשימוש ולנסיעה. כדי שבדיקת הרישוי שלכם תתבצע בקלות ובמהירות, ריכזנו עבורכם כמה דברים שכדאי להכין ולבדוק מראש, לפני שתיגשו לבדיקה במסגרתו של מכון רישוי רעננה:

 

  • אביזרים שחייבים להיות ברכב פרטי: משולש אזהרה, צמיג חלופי, מגבה (ג'ק), פח אשפה
  • רכב מסחרי צריך בנוסף גם: מטף כיבוי, ערכת עזרה ראשונה
  • טפסים שחייבים להביא לטסט: אגרת רישוי משולמת וחתומה, ביטוח חובה בתוקף, תעודת זהות של בעל הרכב, או ייפוי כוח חתום אם בעל הרכב לא הגיע בעצמו.
  • בדקו בעצמכם חלק מהמערכות ברכב, כדי שתוכלו לגשת לתקן מה שצריך – לפני הטסט:
    • תאורה: תקינות כל מנורות הרכב והפנסים כולל נורות האיתות
    • צמיגים: בדקו שארבעת הצמיגים, כולל הצמיג החלופי אינם סדוקים, או שחוקים.
    • לוחית רישוי: בדיקה של לוחית תקינה עם מספרים קריאים ובולטים
    • מגבים: פעילים, לא סדוקים ולא קרועים.
    • הגה וצירים: ההגה לא חופשי מידי ולא נוקשה מידי.
    • בלמים: אין בעיה בעת הבלימה, אין סימני שמן על הכביש.
    • מערכת פליטה: אין רעש חריג מהמנוע ואין ריח גז העשוי להעיד על בעיה.
    • תחתית רכב: בדיקה של נזילות מתחתית הרכב.

מכון הרישוי של חברת דינמומטר ברעננה, מפעיל מספר מסלולים לבחינות הרישוי, בכל מסלול פועלים כ4 בוחנים מורשים של משרד התחבורה, המעבירים באופן אוטומטי את תוצאות הבדיקה הממוחשבות הישר למשרד הרישוי. מכוני דינמומטר מקפידים על שירות אדיב, אמין ומקצועי, שהופך את הטסט לחוויה חיובית.

אם אתם קצת מבינים במכניקה של כלי רכב, בטח שמתם לב, שישראלים לוקים בחוסר מודעות רציני בנושא כיוון הפרונט של רכבם. כיוון פרונט רעננה, או כיוון זווית היגוי בשמו המקצועי, הוא חשוב כמו כל פעולת תחזוקה אחרת ברכב – ולפעמים אף יותר. חברת דינמומטר מבצעת כיווני פרונט עם ציוד ממוחשב וחדשני, מסייעת לכם לעבור בשלום את בדיקת הטסט השנתית ומוודאת עבורכם שגם אחרי החלפת צמיגים – הכל תקין.

 

מכון רישוי רעננה

איך תדעו אם אתם זקוקים לכיוון פרונט רעננה?

הרוב הגדול של כלי הרכב, נזקק לכיוון רק לגלגלים הקדמיים. זאת מפני, שלרכבים הנפוצים בארץ, יש סרן אחורי, שמחבר בין 2 הגלגלים האחוריים והוא אינו גמיש – אין דרך לשנות אותו. לעומת זאת, בכל רכב ניתן לשנות בקלות את כיוון הגלגלים הקדמיים.

 

  • הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לבצע במוסך בדיקה למערכת ההיגוי והמתלים. זוויות ההיגוי עשויות להשתנות לאחר כל ביצוע תיקון, או החלפת חלק שקשור למערכת ההיגוי, או במתלה, מה שעלול ליצור שחיקת צמיגים לא תקינה, נטייה של ההגה, משיכה של הרכב הצידה ובאופן כללי – להוות סכנה לנוסעים, לנהג ולרכבים שמסביב.
  • בהמשך, גשו לפנצריה ובקשו שיבדקו וימלאו לכם אוויר בכל הגלגלים ברכב לפי הצורך.
  • חפשו כביש ארוך וישר, אפשר בתוך העיר, או בכביש בין עירוני וסעו רק על הנתיב הימני של הכביש! התחילו בנסיעה, המשיכו למהירות המותרת (מומלץ לבדוק במהירות של 60 עד 80 קמ"ש) ושמרו על מהירות קבועה.
  • כעת כוונו את הרכב לנסיעה ישרה עם הכביש ובדקו אם ההגה מושך לאחד הצדדים. אם כן – ייתכן מאוד שדרוש לכם כיוון פרונט רעננה במוסך מקצועי ומורשה.

 

כיוון פרונט רעננה – הבדיקה שתחסוך לכם כישלון בטסט

חברת דינמומטר מציעה שירות של כיוון פרונט בסניפים רעננה וירושלים. במכונים של דינמומטר, כיווני הפרונט מתבצעים באמצעות ציוד ממוחשב והחדשני ביותר בתחום. זכרו שבמהלך הטסט, זהו אחד הקריטריונים החשובים הנבדקים ולכן עדיף להגיע אלינו לפני הטסט ולא אחריו…בנוסף, בואו אלינו לכיוון פרונט לקראת החלפת צמיגי-הרכב.

חברת דינמומטר שירתה אינספור לקוחות במהלך עשרות שנות הפעילות שלה ותשמח להעניק גם לכם שירות מקצועי ואמין.